czwartek, 28 lutego 2013

Hej!

Nie to nie jest nowy rozdział. ;) Mój blog otrzymał nominację do Liebster Award od Salvaa która prowadzi bloga http://pyszaszcie.blogspot.com/. Jestem zdziwiona, ale bardzo dziękuję za to wyróżnienie. ;)
Oto odpowiedzi na zadane pytania:
1. Ulubiona piosenka?
Szczerze powiedziawszy nie mam jednej ulubionej piosenki. Jest ich mnóstwo, ponieważ co chwilę wynajduję coś nowego. Mogę powiedzieć, że na dzień dzisiejszy moją ulubioną piosenką jest "Nothing Like Us" by Justin Bieber.
2. Wyobraź sobie, ze każdy ma możliwość zabicia jednej osoby. Myślisz, że byś przeżył?
Trudno jest odpowiedzieć na to pytanie. Jak każdy człowiek mam wrogów, ale szczerze powiem, że praktycznie ich nie znam. Nie toczę jakiś "wojen" czy kłótni. Podejrzewam, że znalazły by się osoby, które chętnie usunęły by mnie z tego świata.
3. Jesteś hejterem?
NIE! Dla mnie hejtowanie osób, których się nie zna jest niedojrzałe i bardzo żałosne. Mam już swoje lata, wydaje mi się, że co nieco na temat życia już wiem. Odnoszę się do każdego człowieka z szacunkiem i nie potrafię zrozumieć tego, dlaczego inni obrażają ludzi których praktycznie nie znają!
4. Zbierasz znaczki?
Zdecydowanie nie, ale listy i pocztówki owszem.
5. Wolisz Coca - Colę czy Pepsi?
Wybieram Coca - Colę.
6. Masz rodzeństwo?
Owszem, mam starszą siostrę.
7. Jakiej używasz przeglądarki?
Google Chrome.
8. Dlaczego założyłeś bloga?
W sumie to było spontaniczne. W mojej głowie wykreował się pewien pomysł na opowiadanie i postanowiłam się tym podzielić z innymi. Chciałam również sprawdzić się w pisaniu i zobaczyć czy potrafię zainteresować i zaskoczyć osoby, które śledzą mojego bloga.
9. Ulubiony aktor?
Hm.. To jest trudne pytanie, ponieważ nie oglądam zbyt wielu filmów. Przyznam, że nie mam ulubionego aktora.
10. Jaki masz kolor szczoteczki do zębów?
 Zieloną.
11. Lubisz szkołę?
Kiedyś jej nienawidziłam! Teraz kiedy już do niej nie chodzę z przyczyn zdrowotnych mogę powiedzieć że jest do zniesienia.

Osoby które są przeze mnie nominowane:

PYTANIA:
1. Kto jest Twoim autorytetem?
2. Czy sądzisz, że świat zmienił się na gorsze, że ludzie się zmienili?
3. Polecasz jakiś film warty obejrzenia?
4. Twoje motto to?
5. Twoje największe marzenie?
6. Jeśli mógłbyś zmienić w sobie jedną rzecz, co by to było?
7. Twoja ulubiona pora dnia?
8. Jesteś optymistą czy pesymistą?
9. Uważasz, że polskie sądownictwo jest niesprawiedliwe?
10. Chciałbyś pomagać w jakiś sposób innym?
11. Lubisz siebie takim jakim jesteś? 


2 komentarze: